Veelgestelde vragen

Betalen en abonnement

Wat zijn de gevolgen als ik het abonnement beëindig?
Je gegevens worden verwijderd en de toegang tot je Digitale Wilsverklaring vervalt. Dat is definitief. Voor-Morgen kan deze nooit meer terughalen. 
Afrekenen lukt niet.

Voor het afrekenen  van je Digitale Wilsverklaring betaal je met iDEAL. Als de betaling niet lukt kun je ons mailen naar contact@voor-morgen.nl en nemen wij contact met je op.

Is er een helpdesk?

Ja, je kan een mail sturen naar hulplijn@voor-morgen.nl. Telefonisch zijn we bereikbaar van 09.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 085-30 36 425 .

Hoe lang is een Digitale Wilsverklaring geldig?

Jouw Digitale Wilsverklaring is 1 jaar geldig.

Wat krijg ik voor dat geld?

Voor-Morgen biedt je de mogelijkheid geheel digitaal een rechtsgeldig een beveiligde  wilsverklaring op te stellen. De identiteit staat met zekerheid vast, de wilsbekwaamheid wordt door de arts gecheckt. Je hebt de mogelijkheid 4 wilsverklaringen vast leggen . Deze worden ondersteund met eigen schriftelijke en persoonlijke toelichtingen (video). De wilsverklaring wordt jaarlijks geüpdatet en is altijd -waar je ook bent of mag zijn- dankzij de unieke code voor je vertegenwoordiger(s) en artsen en verzorgers in te zien. 

Wat zijn de kosten van de Digitale Wilsverklaring?

U betaalt eenmalig € 19,00  voor het opstellen en € 28,50 voor het digitaal houden van uw wilsverklaring. In het eerste jaar totaal € 47,50 en in het tweede daaropvolgende jaar € 28,50. 

Hoe gaat afrekenen?

Je rekent af met iDEAL. Gebruik daarvoor hetzelfde rekeningnummer als je hebt gebruikt voor iDIN. De kosten van het jaarlijks abonnement € 28,50 euro worden per automatische incasso afgerekend.

Waarom is er een abonnement?

Voor-Morgen heeft bewust gekozen voor een abonnementsvorm. Dat heeft meerdere redenen. Artsen willen een zo actueel en liefst jaarlijks geüpdatet document. Datgeeft duidelijkheid en continuiteit. Jij als opsteller wenst 24/7, waar je ook bent, je document te kunnen aanpassen. Als de nood aan de man is moeten je artsen en vertegenwoordigers direct over jouw Digitale Wilsverklaring via de website kunnen beschikken.

Daarnaast wil je zekerheid en duidelijkheid met betrekking tot de 100% digitaliteit en omtrent de veiligheid van je gegevens.

Wanneer kan mijn vertegenwoordiger mijn abonnement beëindigen?

Je vertegenwoordiger zal je wensen in je wilsverklaringen uitvoeren zolang je wilsonbekwaam bent. De vertegenwoordiger kan je abonnement niet beëindigen zolang je leeft. Na je overlijden kan de executeur jouw overlijden bij ons melden.

Kan de beëindiging van het abonnement ongedaan worden gemaakt?

Als je jouw abonnement hebt geëindigd stopt jouw toegang tot je Digitale Wilsverklaring op het platform. Je gegevens worden verwijderd. Als je spijt hebt kunt je een nieuwe Digitale Wilsverklaring opstellen tegen de gebruikelijke kosten.

Wanneer kan ik mijn jaarabonnement bij Voor-Morgen opzeggen?

Na een jaar wordt jouw abonnement met een jaar verlengd. Je kunt in het 2e jaar jouw abonnement beëindigen, met een opzegtermijn van een maand. De niet gebruikte maanden van het abonnement worden aan je terugbetaald. Jouw gegevens worden verwijderd.

Hoe lang blijft mijn Digitale Wilsverklaring geldig als ik niet wil verlengen?

Als Voor-Morgen in het tweede en volgende jaar het abonnement € 28,50 niet kan incasseren of niet wordt betaald betekent dit dat je abonnement wordt gestopt. Voor-Morgen zal je e-mails sturen en vragen of dit ook de uitdrukkelijke wens is. In principe stopt het enkele maanden nadat het eerste jaar is verlopen en niet wordt verlengd.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

In de online omgeving van jouw Digitale Wilsverklaring kun je kiezen je abonnement op te zeggen.

Zelf regelen

Officiële en rechtsgeldige wilsverklaring. Houd zelf de regie over wat je wil.

sample-16
Stel jouw wilsverklaring op
In een paar eenvoudige stappen.
Opstellen
sample-16
Download een voorbeeld
Van een digitale wilsverklaring.
Download